Питання-відповіді Інтерв'ю Всі записи

1

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Вісник Миргородської ОДПІ. ЛИСТОПАД 2012

БЕЗКОШТОВНИЙ СЕМІНАР ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ З ПИТАНЬ ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО НОРМ  ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ

Миргородська об?єднана державна податкова інспекція повідомляє, що в рамках співпраці Державної податкової служби України з Видавничо - консалтинговою компанією ?Баланс клуб? заплановано проведення  безкоштовного семінару для платників на тему: ?Огляд змін до Податкового кодексу України?.

Семінар відбудеться 15 листопада  2012 року о 10 годині  в актовому залі Миргородської об?єднаної державної податкової інспекції за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського, 26. 

Для розгляду пропонуються наступні питання: податок на прибуток-підсумки чергових новацій; податок на доходи фізичних осіб; податок на додану вартість; спрощена система оподаткування; реєстратори розрахункових операцій. 

Телефон для довідок:  5-26-65

ПОДАТКІВЦІ МИРГОРОДЩИНИ ВШАНУВАЛИ СВОЇХ ВЕТЕРАНІВ

Державна податкова служба України започаткувала відзначення Дня вшанування пенсіонерів і ветеранів податкової служби України, який відтепер щорічно відзначатиметься 30 жовтня.

Відзначали це свято і на Миргородщині. Цього дня біля приміщення податкового органу було людно. Зібралися пенсіонери та ветерани податкової служби, які в свій час своєю наполегливою та багаторічною працею створювали, розбудовували та зміцнювали податкову систему, всі свої знання,  вміння та професіоналізм передали працівникам, які зараз працюють в інспекції.

«Сьогодні ми вшановуємо не лише  пенсіонерів, а і ветеранів податкової служби,  які працюють понад 15 років. Це ті  люди, які перейнявши естафету у пенсіонерів, з честю несуть почесне звання працівника податкової служби, самовіддано працюють на благо нашої держави та навчають молодих спеціалістів, що прийшли в колектив. Ми не загубили ваших здобутків: все створене вами стало базою для подальшого розвитку Державної податкової служби. Нині податковим відомством запроваджено ряд сервісів для платників, іде процес вдосконалення адміністрування податків, міжнародні рейтинги фіксують стрімкий прогрес в національній практиці оподаткування», зазначив Олександр Зайченко, начальник Миргородської об?єднаної державної податкової інспекції, у своєму привітанні ветеранам та пенсіонерам податкової служби.

За підтримки головного податківця Олександра Зайченка та Голови осередку Всеукраїнської громадської оганізації «Асоціації ветеранів ДПС України» Петра Проскури були висаджені молоді дерева: ялинки, дуби та липи, як символ могутності держави та достатку.

«Посаджені дерева, за словами Петра Петровича, - це послання нащадкам, які продовжуватимуть нашу справу з наповнення державної скарбниці. Створивши всі умови для клієнтів податкової служби  в отриманні будь-якої довідки, консультації, пільг з оподаткування, подачі звітності хотілося щоб у платника було розуміння добровільної сплати податків. Адже тільки багата держава спроможна вирішувати соціальні проблеми наших громадян».

Далі свято продовжилося в актовому залі. Пенсіонерів та ветеранів податкової служби  вітали вихованці Центру естетичного виховання.  Довгі оплески свідчили про щирість та майстерність юних талантів.

ВНАСЛІДОК ДЕТІНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ СУТТЄВО ЗРОСЛИ НАДХОДЖЕННЯ ПОДАТКУ  НА ПРИБУТОК

З початку року до загального фонду державного бюджету зібрано 31,4 млн. грн. податку на прибуток, що на 10,5 млн. грн. більше від надходжень відповідного періоду минулого року.

На думку фахівців податкової служби, збільшення реальних надходжень над надходженнями відповідного періоду минулого року відбулося як внаслідок ефективної роботи із руйнування схем мінімізації податкових зобов?язань, ухилення від сплати податків, так і як результат позитивної динаміки розвитку національної економіки.

Загалом, станом на 1 жовтня 2012 року в регіоні обслуговування Миргородської ОДПІ податок на прибуток сплачує 281  платник.

СІЛЬГОСПВИРОБНИКИ ЗАОЩАДИЛИ ПОНАД 125 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ

За 10 місяців 2012 року 116 підприємств регіону, що займаються виробництвом сільськогосподарської продукції, заощадили 125,4 млн. грн.  завдяки тому, що вибрали спеціальний режим оподаткування по податку на додану вартість. Ці кошти залишилися у розпорядженні сільськогосподарських товаровиробників для відшкодування сум податку на додану вартість, сплачених постачальникам, а також направлені на виробничі цілі.

Спеціальний режим оподаткування розповсюджується на підприємства, основною діяльністю яких є поставка вироблених (наданих) ними сільськогосподарських товарів (послуг) на власних або орендованих виробничих потужностях, а також на давальницьких умовах, в якій питома вага вартості сільськогосподарських товарів/послуг складає не менше 75% вартості всіх товарів/послуг, поставлених протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.

Спеціальний режим оподаткування може вибрати сільськогосподарське підприємство, що здійснює підприємницьку діяльність у сфері сільського і лісового господарства та рибальства. При цьому обрання спеціального режиму оподаткування є правом, а не обов'язком платника податків.

УКРАЇНА УВІЙШЛА У ТРІЙКУ КРАЇН-ЛІДЕРІВ, ЯКІ ПОЛІПШИЛИ СВОЇ ПОЗИЦІЇ У РЕЙТИНГУ ПРОСТОТИ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

За даними опублікованого спільного дослідження Світового банку і Міжнародної фінансової корпорації (IFC) - Doing Business-2013 ('Ведення бізнесу ? 2013»), позиції України у рейтингу умов ведення бізнесу покращилися на 15 пунктів ? перемістившись зі 152 (торішні дослідження) на 137 місце. Дослідженню підлягали  норми регулювання, що сприяють або перешкоджають розвитку бізнесу, і відповідні етапи життєвого циклу компаній:  1) створення підприємств,  2) отримання дозволів на будівництво, 3) підключення до системи електропостачання, 4) реєстрація власності, 5) отримання кредитів,  6) захист прав інвесторів, 7) оподаткування,  8) здійснення зовнішньоторговельної діяльності, 9) забезпечення виконання договорів, 10) вирішення проблем неплатоспроможності підприємств,  11) наймання робочої сили.

Україна увійшла в трійку країн, які продемонстрували найбільший поступ в покращенні умов ведення бізнесу за останній рік (після Польщі та Шрі-Ланки).

Найбільший прогрес та ефект від реформ, зафіксовано у  наступних сферах:

·         створення підприємств (поліпшення в рейтингу з 116 позиції до 50);

·         оподаткування (Україна піднялась зі 183 позиції на 165);

·         реєстрації власності (зі 168 на 149).

За показником «створення підприємств» Україна спростила процес створення підприємства, усунувши мінімальну вимогу до капіталу для реєстрації компанії, а також вимогу мати нотаріально завірені установчі документи для реєстрації.

За показником «оподаткування» Україна покращила позиції на 18 пунктів. За оцінками міжнародних експертів, покращення умов ведення бізнесу в Україні забезпечено за рахунок: значного скорочення кількості податкових платежів після набрання чинності Податковим кодексом України (з 135 до 28), зниження податкового навантаження з 57,1% від чистого прибутку до 55,4%.   

Спеціалісти Світового банку відмітили значний прогрес України за таким показником, як витрати часу на ведення звітності та сплату податків. В минулому році бухгалтери і підприємці витрачали на податкові процедури в середньому 657 годин, в цьому ? 491 годину. На даний час вже впроваджено подання звітності з ПДВ через Інтернет, тестується електронна форма реєстрації платника ПДВ, що автоматично скоротить час, що витрачається бізнесом на цю процедуру, і усуне людський фактор. Наступний крок - повне охоплення електронною звітністю платників податку на прибуток і податку з доходів фізичних осіб.

Врешті, Україна прискорила процес передачі у власність нерухомості шляхом введення ефективних обмежень щодо термінів обробки заявок.

За даними дослідження Світового банку, найкраще в Україні справи просуваються з отриманням кредитів (23 позиція) та виконанням контрактів (42 позиція).

Звіт Світового банку містить ряд позицій щодо ризиків і недоліків розвитку бізнесу в Україні.

Найгірші позиції в нашої країни ? у сфері отримання дозволів на будівництво (183 позиція у порівнянні з 182 у минулому році). В цілому 20 дозвільних процедур займає у нас в середньому більше року (375 днів). 180- ту позицію серед 185 проранжованих країн Україна посіла  за кількістю узгоджень (11), необхідних при підключенні до системи електропостачання. Їх отримання займає в середньому 285 днів.

Низькі показники у країни також є у субрейтингу процедурі банкрутства (157), міжкордонній торгівлі (145) і захисту інвесторів (117).

 «На сьогодні, на виконання доручення Президента України Державною податковою службою розробляється «Програма лібералізації державної податкової політики до 2014 року», завдяки якій планується створити більш сприятливі умови для ведення в країні підприємницької діяльності, - зазначила  Наталія Молочко, в.о. начальника Миргородської ОДПІ, при проведенні брифінгу для ЗМІ. А тому ми чекаємо від платників податків та громадянського суспільства на пропозиції та зауваження щодо вдосконалення податкового законодавства та діяльності податкового органу. Їх  можна надіслати на єдиний веб-портал ДПС України (http://www.sts.gov.u... target='_blank'>www.sts.gov.ua) або ж  залишити  у спеціальній скриньці, розміщеній в приміщенні Центру обслуговування платників податків Миргородської ОДПІ. Сподіваємося на конструктивну співпрацю

ЗАПРОШУЄМО ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ОПИТУВАННІ

Протягом першої декади грудня місяця 2012 року Миргородська ОДПІ проводитиме опитування платників податків щодо оцінки діяльності органів ДПС та якості обслуговування платників. Анкету можна отримати в Центрі обслуговування платників податків Миргородської ОДПІ за адресою м. Миргород, вул. Кашинського, 26.

Запрошуємо платників податків взяти участь в опитуванні.

ЧЕРГОВЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА ПОКЛИКАНЕ СТИМУЛЮВАТИ РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОГО БІЗНЕСУ

Розпочинаючи засідання «круглого столу», в.о начальника Миргородської ОДПІ Полтавської області ДПС Наталія Володимирівна Молочко зупинилася на пріоритетах сучасної податкової політики.

Ефективне обслуговування платників податків є одним з основних пріоритетів діяльності сучасної податкової служби, який визначає принципово новий ? партнерський рівень відносин з суб?єктами господарювання. По всій Україні  в 400 населених пунктах створено 476 Центрів по обслуговуванню платників податків, які покликані створити максимально комфортні умови для отримання платником  комплексу податкових послуг, що надають податківці.  Сьогодні триває робота над стимулюванням  розвитку  малого та середнього бізнесу шляхом ініціювання внесення низки змін до Податкового кодексу України, - зазначила Наталія Володимирівна Молочко.

Також вона розповіла про роботу Центру обслуговування платників податків в податковій інспекції, надання платникам податків адміністративних послуг, зокрема щодо отримання довідок, дозвільних документів, податкових консультацій, проведення звірок нарахованих та сплачених сум податків і зборів, удосконалення процесу приймання звітності, забезпечення швидкого доступу платника до необхідної інформації тощо.

Наталія Володимирівна проінформувала присутніх про сервіси, які забезпечують зворотний зв?язок податкової служби з платниками податків, а саме: антикорупційний проект «Пульс податкової», «Тиждень тематичних консультацій». Розповіла про послуги, які можна отримати через офіційний веб-сайт ДПС України ? «Єдина база податкових знань», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Дані про платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» та ін.

Повідомила учасників засідання про запровадження з 1 січня 2013 року РРО з контрольною стрічкою в електронній формі та дистанційне подання звітності до органів ДПС. З цією метою ДПС України запроваджує новий сервіс для платників податків ? подання звітності про використання РРО в електронному вигляді (через Інтернет). Вказаний сервіс значно спростить для платників процес формування та надання звітності, оскільки звітність формується автоматично. Він зменшить витрати платників на друкування та зберігання контрольних стрічок, знизить корупційні ризики за рахунок зменшення прямого спілкування представників бізнесу зі співробітниками податкової. Крім того, надасть можливість скоротити кількість перевірок суб?єктів господарювання за рахунок застосування дистанційного контролю.

Заступник начальника Миргородської ОДПІ Полтавської області ДПС Павло Васильович Ільченко повідомив про внесені зміни, щодо удосконаленняспрощеної системи оподаткування: зокрема щодо порядку визначення доходів, ведення обліку, складання звітності, строків сплати єдиного податку та порядку обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, відмови від спрощеної системи оподаткування. Наголосив, що відомості про суми нарахованої (виплаченої) фізичним особам орендної плати та суми утриманого (перерахованого) податку на доходи фізичних осіб податкові агенти зобов?язані відобразити в Податковому розрахунку за формою №1ДФ з ознакою доходу «106». Звернув увагу на легалізацію найманих працівників та декларування доходів у податковій звітності.Також проінформував присутніх про те, що у Верховній Раді зареєстровані законопроекти №11284-11285 із поправками до Податкового кодексу та інших законодавчих актів для вдосконалення адміністрування податків і зборів, що передбачає зменшення ставок оподаткування для 5 та 6 груп платників єдиного податку: з 7 та 10% до 5 та 7%. Крім того повідомив, що передбачається скасування обмеження кількості найманих працівників.

Учасники засідання жваво обговорювали  винесені на розгляд питання.

Під час засідання «круглого столу» фізичні особи ? підприємці внесли свої пропозиції:

·         ввести прогресивну шкалу бази оподаткування доходів нарахованих виключно у формі заробітної плати.

·         з метою легалізації доходів підприємців та легалізації заробітної плати найманих осіб зменшити єдиний соціальний внесок на 10 відсотків;

НА ЗАПИТАННЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ВІДПОВІДАЮТЬ ПОДАТКІВЦІ

Нещодавно відбувся сеанс телефонного зв?язку «гаряча лінія» на запитання платників податків відповідала в.о. начальника Миргородської об?єднаної державної податкової інспекції Наталія Володимирівна Молочко. Пропонуємо Вам найбільш актуальніші відповіді на запитання.

1.   Доброго дня, Наталіє Володимирівно! Скажіть, будь ласка, чи має право юридична особа, яка працює на загальній системі опопдаткуваннявключити у витрати вартість придбаних, але не оплачених товарів, у разі їх використання в господарській діяльності?

Відповідно до розділу III Податкового кодексу України платник податку на прибуток має право на визнання витрат на придбання товарно-матеріальних цінностей незалежно від того, оплачені вони чи ні.

Однак, у разі визнання суми кредиторської заборгованості, по якій минув строк позовної давності, безнадійною, сума такої заборгованості включається до складу інших доходів.

2.   Скажіть, будь ласка, чи мають право фізичні особи-іноземці або особи без громадянства, які зареєстровані як суб?єкти підприємницької діяльності, застосовувати спрощену систему оподаткування?

Податковим кодексом України передбачено, що іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані підприємцями згідно із законом України, є резидентами.

Отже, фізичні особи-іноземці або особи без громадянства, які зареєстровані суб?єктами господарської діяльності, можуть обрати спрощену систему оподаткування.

ЗАПРОШУЄМО ПЕРЕГЛЯНУТИ НОВИЙ СОЦІАЛЬНИЙ РОЛИК ПРО СЕРВІС «ПУЛЬС ПОДАТКОВОЇ»

Державна податкова служба  України презентувала та розмістила у вільному доступі в Інтернет-мережі новий відеоролик соціальної спрямованості, в якому закликає підприємців активніше користуватися інтерактивним сервісом «Пульс податкової».

Працівники податкової закликають платників ніколи не намагатися вирішити проблему за допомогою пропонування хабара, оскільки це безперспективний шлях, що веде до збільшення корупції та зниження якості обслуговування. 

На прикладі головного героя ролику продемонстровано, що сервіс «Пульс податкової» є надійним та ефективним інструментом вирішення проблеми у подібних ситуаціях.

Шановні платники податків! Запрошуємо переглянути  соціальний ролик

ПЕРЕВАЖНА БІЛЬШІСТЬ ОПИТАНИХ ПОЗИТИВНО ОЦІНЮЮТЬ ДІЯЛЬНІСТЬ ПОДАТКОВИХ ОРГАНІВ

Протягом жовтня місяця поточного року податківці Миргородської об?єднаної державної податкової інспекції проводили опитування громадськості щодо вивчення думки з питань оцінки діяльності органів ДПС України та якості обслуговування платників податків.

Як засвідчили підсумки опитування, на «відмінно» оцінили діяльність державної податкової служби 46 відсотків респондентів, 35 відсотків ? на «добре» та на «задовільно» ? 19 відсотків опитаних.

Більшість із опитаних респондентів вважають що взаємовідносин платників податків з податковою службою у цьому році, знінилася на краще так, зокрема 48 відсотків опитаних громадян відповіли, що відносини «дещо змінилися на краще» та 47 відсотків ? «істотно змінилися на краще».

Оцінюючи існуючу систему оподаткування в Україні, оцінку «відмінно» поставили 40 відсотків респондентів,  «добре» поставили 36 відсотків та «задовільно» ? 23 відсотки. 

Слід зазначити, що за існуючу спрощену систему оподаткування висловилося майже 93% опитаних респондентів.

Найбільший відсоток опитаних склали бухгалтери 26 відсотків та приватні підприємці ? 36 відсотків 

Всього в опитуванні взяло участь 228 респондентів. 

  Закрити  
  Закрити  

Розробка вебсайтів/мобільних додатків
+Реклама, питання по сайту
+380935941984 (Viber, WhatsApp, Telegram)